White Christmas(以下影片連結至youtube)


White Christmas

I'm dreaming of a white Christmas,
Just like the ones I used to know.
Where the tree-tops glisten,
And children listen
To hear sleighbells in the snow.

I'm dreaming of a white Christmas,
With every Christmas card I write,
"May your days be merry and bright,
And may all your Christmases be white".

I'm dreaming of a white Christmas,
Just like the ones I used to know.
Where the tree-tops glisten,
And children listen
To hear sleighbells in the snow.

I'm dreaming of a white Christmas,
With every Christmas card I write,
"May your days be merry and bright,
And may all your Christmases be white".

白色聖誕

我夢想著一個白色耶誕
如同過去我所熟悉的耶誕
聖誕樹上閃閃發亮
孩子們都在傾聽
傾聽那瑞雪中的雪橇鈴聲

我夢想著一個白色耶誕
我寫的每一張聖誕卡
都祝福你的日子充滿歡樂與光明
也祝福你的每個耶誕節都純潔雪白

我夢想著一個白色耶誕
如同過去我所熟悉的耶誕
聖誕樹上閃閃發亮
孩子們都在傾聽
傾聽那瑞雪中的雪橇鈴聲

我夢想著一個白色耶誕
我寫的每一張聖誕卡
都祝福你的日子充滿歡樂與光明
也祝福你的每個耶誕節都純潔雪白

arrow
arrow
    全站熱搜

    englisharea 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()