Mariah Carey - Without You

 No, I can't forget this evening
我無法忘記今晚
Oh, your face as you were leaving
當你離去時的臉龐
But I guess that's just the way the story goes
但我想那就是故事的结局
You always smile
你一直保持著笑容
But in your eyes your sorrow show
但眼裡却流露著哀傷
Yes, it shows
没錯,那是哀傷
No, I can't forget tomorrow
我無法忘記明日
When I think of all my sorrow
當我想到自己的哀愁
When I had you there, but then I let you go
我擁有了你,却又讓你溜走
And now it's only fair that I should let you know
现在我只想讓你知道
What you should know
一些你該知道的事

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你
I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出
I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中没有你
I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出

arrow
arrow
    全站熱搜

    englisharea 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()